Cuma, Nisan 2

Eskiler


Eski günleri, 80'lerin futbol ortamına hayranlık duyuyorum. O günlerin sonuna yetişmiş olmak bile yetiyor. Sıcak ve doğal bir futbol kültürü varmış. Özellikle İstanbul'da. Zaten Anadolu'da biraz daha devam ediyor bu belki ama İstanbul'da hiç kalmadı. İşte o günlerden bir Rıdvan Dilmen anısı:

"Bir keresinde Fenerbahçe-Galatasaray maçına yetişmeye çalışırken maça iki saat kala köprü trafiğinde kaldım. Bir polis geldi cama vurdu: " Abi sen oynamıyor musun?" dedi. Ben de " Yetişirsem oynayacağım" dedim. Polis atla hadi arkaya dedi ve beni motoruyla maça yetiştirdi."

Şu anda derbi maça kendi giden bir futbolcu, onu motoruna bindiren bir polis memuru... İmkansız.

Bu arada fotoğraftaki tarihe dikkat. Sabah saatlerinde Gelişim Spor bayilerdeki yerini aldı, öğlen saatlerinde Fenerbahçe, Galatasaray'ı 3-0 geriden gelip yendi.

Hiç yorum yok: