Çarşamba, Nisan 7

Messi


- Bu maç için ne denir ki?

- Messi

- Arsenal'e oynadık, 8 veriyor diye.. 2 dakika umutlandık olmadı. Sağlık olsun.

- Messi

- Ertem Şener'den dinlemeyince Şampiyonlar Ligi bana 3 kat daha zevkli geliyor.

- Messi

- Bendtner'e garip bir sempatim var. Sürekli gol kaçırsın istiyorum. Sonra çıkıp 3 tane atsın. Zaten genelde de böyle oluyor. Attığı golü bile 2 kere de atıyor.

- Messi

- Arjantinli hariç Barcelona'dan kim Türkiye'ye gelirse "bunun gibi 50 tane var, verilen paraya yazık" denir.

- Messi

- Arsenal'in çocukları büyüsün, bir de o zaman görelim.

- Messi

- Şampiyonlar Ligi'nde bir maçta 5 gol atan futbolcu yok. 4 gol atanlar ise bir tanesi hariç hepsini iç sahada attı. O 1 tane ise Kadıköy'de atıldı. (Sheva/ Fenerbahçe-Milan)

- Messi

- Nisan aylarında duyurken hüzünlendiğim tek şarkıdır Şampiyonlar Ligi'nin şarkısı.

- Messi

2 yorum:

ugur dedi ki...

ben son cümleye takıldım abi. nisanda duydugun sarki var ya hani, hüzünlendiren seni. ben yıllardır duymaya tahammul edemiyorum. bir zamanlar man u ile birlikte en çok katılan takımdık champs league e. şimdi... az kaldı ama, geliyoruz..

liverpoolandkop dedi ki...

Ertem Şener'den dinlemeyerek "efsi Barselona'nın artık Messi Barselona" olduğunu kaçırmışsın =)