Pazar, Nisan 18

Kaf-Sin-Kaf


- Alsancak Stadı'nda güneşli bir pazar gününde maç izlemek hayalim var.

- Karşıyaka 10 dakikada 2-0 öne geçti. Bu takımın tarihinde böyle galibiyet azdır, kanser etmesi lazımdı herkesi.

- Murat Ünlü, İzmir'de oynanan maçları anlatıyor. Ama artık zorlanıyor. "İzmir'de tam bir bar havası" dedi mesela. Belki de doğru dedi bilmiyorum. Bara gitmek lazım.

- Okan Öztürk iyi kafa atıyor. İyi vole atıyor. İyi koşuyor. Yaşı 32, 33.

- Sağ beki sağ açık oynatıp, sağ açık oyuncusunu yedek bırakan Erdoğan Arıca.

- Bir ara tribünleri çekti kameralar. Benim arkadaşlarım vardı. Her maça giderler, spiker Murat Ünlü, " güzel havayı fırsat bilen İzmirliler kadın erkek çoluk çocuk stadyumu doldurdu" mealinde birşey dedi. Çok makarası olur bunun.

- Milli takımda oynamış bir kalecinin böyle bir hata yapmaması lazımdı. (geri pasta topu eline almak)

- Kıvanç, çift vuruştan golü atınca,aklıma Kewell geldi. Bana herşey seni hatırlatıyor.

- Karşıyaka seyircisi lig ortalamasının çok üzerinde, kendi ortalamasının altındaydı.

- Kuddusi Müftüoğlu Karşıyaka için özle bir isimdir.

- Rizespor hakkında birşey yazmadım, çünkü yazacak birşey yok.

- Stat: Alsancak
Hakemler: Kuddusi Müftüoğlu, Bahattin Duran, Aleks Taşçıoğlu

Karşıyaka
: Ramazan, Volkan, Gurur, Fuat, Kerem, Ayhan (Dk. 82 Cem), Kıvanç, Taha, Köksal (Dk. 65 Serkan), Mutlu (Dk. 88 Erçağ), Okan

Çaykur Rizespor
: Zafer, Murat Ceylan, Hakan Akbaş(Dk. 72 Eyüp), Murat Ocak, Mehmet Sedef, Halil, Hasan Üçüncü, Engin (Dk. 62 Diakhate), Çağrı (Dk. 72 Mehmet Can), Mithat, Kenan

Goller:
Dk. 7 Okan, Dk. 10 Kıvanç, Dk. 85 Mutlu
Sarı Kartlar: Dk. 67 Kerem, Dk. 31 Hasan
Kırmızı Kart: Dk. 79 Taha

2 yorum:

Anıl Kıral dedi ki...

Kuddusi Müftüoğlu seviyoruz seni !

Saban dedi ki...

Alsancak Stadı'nda güneş yakar dayım, seneler evveli bir Manisa-Galatasaray hazırlık maçına gideyim dedim, ten rengim iki ton koyu döndüm Manisa'ya.