Pazartesi, Nisan 5

Giresun İlk 6'da


- Yarım yamalak izlediğim bir maç aslında. Arada bizim sıkıcı Sivasspor maçına baktım. O nedenle önce o maç hakkında bir cümle söylemek istiyorum. Neyse vazgeçtim söylemiyorum.

- Giresunspor'un ilk golü ofsayt olabilir. Ama o gol verilmese de Giresunspor alırdı.

- Altay tribünü iyidi.

- Maçın en iyisi 4 asist yapan Bülent Bölükbaşı.

- Pedriel iyi topçu.

- Altay tipik Play-Off takımı diyeceğiz ama böyle devam ederse Play-Off'ta yine hüsran olur.

- Giresunspor 29.hafta itibariyle ilk 6'ya girdi. İzmir takımı Altay 4 yedi, İzmir takımı Karşıyaka ilk 6'dan düştü.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Abi İzmir'den Buca geliyor yetmez mi bu senelik?
ayrıca bu Giresun sezon sonu ilk 6 da kalırsa kesin lige çıkar. bank asya ortalamasının üzerinde top oynuyorlar.

kutay dedi ki...

buca yeter tabi, zaten hakeden onlar.. yönetim-futbolcu-taraftar..

zekalanga dedi ki...

karabük ve buca kesinlikle cıkmayı hakettiler.gecen sene buca tff2.ligde şampiyonluga oynarken kardeşim ulan bu ksk ile altay cıkamaz buca cıkar seneye diyordu.gercek oldu.diger izmirlilerin play-offtan cıkabilecegine de inanmıyorum.adana cıksa güzel olabilir.ayrıca sezon başı şampiyonluga oynayan rize de düşmeye dogru gidiyor.bir sakaryasporlu olarak cok bedduam var onlarda.umarım düşerler.

Oypa13 dedi ki...

Maçı stadta izledim.Musayı ayrı bi gözle seyrettim.Top tekniği fena değil,oyunu aklıyla bilerek oynuyor.Sınıf atlatacak,Gs orta sahasında direkt oynayacak bi oyuncu değil ama üzerine düşülürse Carrick tarzı bir oyuncu olabilir.Hakem maçı katletti oraya ayrı bi parantez açmak gerekiyor.Altay taraftarı iyi falan değildi.90 dakika levent erişe ana avrat düz gittiler.Ayrıca Kılıçaslan 2 tane hatalı gol yedi.Maçın sonunda açık tribünden 5-6 kişi Kılıç'a küfür etti oda tribüne doğru yürüdü el kol yaptı o ara açıktaki Altay'ın çoluk çoçuk dolu fuzuli tayfası tellere çıkıp atarlı mahallenin giderli çoçuğu modundaydı.Mehmet Budak ve Musa Çağıran Kılıçaslan'ı sakinleştirmeye çalışırken küfürleri duyunca Musa'nın kayış attı oda taraftara küfür edip,Siktir çekmeye başladı.Fena halde takdir ettim Musa'yı.Tabii o arada Şehmuz hakem Hüseyin Göçekle tartışıyordu.Kırmızı kartı yiyince hakeme saldırdı.Arkadan Burak Çalık'ta takviye birlik olarak hakeme tekme atmaya çalıştılar.Epey bi karıştı o taraf.P.tesi gecesi pek tatlı geçmedi.

Ayrıca 2010'un İzmirinde,Türkiye'nin en modern şehrinde,Alsancak stadında tuvalet ''para'' ile biri bu rezilliğe dur desin Allah Aşkına!!!

Ps:Altaylı,Göztepeli,Karşıyakalı değilim.İzmirlide değilim.