Pazartesi, Nisan 5

Canım Kardeşim


Anadolu'daki kardeş takım olayları çok karışık. Benim kafam bir yerden sonra almıyor. İlişkiler yumağı birbirine bağlanıyor. Fakat sonuçta var böyle bir gerçek. Beşiktaş yönetiminin, Ankaragücü maçında yapılan " Şampiyon Bursaspor" tezahüratlarına fazla anlam yüklememesi lazım o nedenle.

Fakat şu muhabbet de garip olmuş:

-Kulübede hareketli bir Yılmaz Vural'ı göremedik. Bunun nedeni nedir?

-Bilemiyorum. Bahar yorgunluğu olabilir. Şu anda konuşacak halim bile yok. Eskişehirspor ile Kasımpaşa kardeş takım. Kardeş olunca insan kardeşine karşı agresif olamıyor.

Yılmaz Vural komik adam, renkli adam. Bu cümleden hemen sonra bunu da demiş: “Şike çok iğrenç bir durum. Şike yapanların Allah belasını versin. Futbolu kirletmeye kimsenin hakkı yok.”

Bu hafta Kasımpaşa, Ankaragücü'nü konuk edecek mesela. Ankaragücü ile Eskişehir'in arası bozuktur. Eskişehirspor ile Kasımpaşa iyidir.

Veya Bursaspor bu hafta Gençlerbirliği maçı için Ankara'da olacak. Ankara'daki Ankaragücü taraftarı Bursaspor'a deplasmanı hissetirmeyecektir muhakkak.


2 yorum:

Svetlin dedi ki...

aslında bursalılar ankara'daki maçlarda ankaragücü taraftarından rahatsız oluyolar bazen, çünkü ankaragüçlüler maça bursalılardan daha çok gidiyor heheh.

şaka bi yana böyle bi durum başıma gelmişti 2 yıl önce kadar. bilet bulamamıştım yani. gençlerbirliği maçı için "bize bilet bırakın, kardeşlik zarar görmesin" geyikleri dönüyor şu ara forumlarda falan.

zekalanga dedi ki...

cok sacma kadeşlik muhabbetleri.hatta bazı kardeşi olmayan tribunlerin eksiklik hissetttigini gözlemliyorum.bir takım digerini şehrinde iyi misafir etmişse ve ikisinin de kardeş takımı yoksa birden kardeş oluveriyorlar.tabi hemen mazisi cok eskilere dayanıyor bu kardeşliklerin.bazılarını tabi muaf tutuyorum bu söylediklerimden ama harbi cok sacma.anadoluda kardeşi olmayan takım yok nerdeyse.kendi takımımın da var kardeş takımı ama ben hicbir zaman ne kadar şu takımlıysam o kadar da bu takımlıyım muhabbetlerine girmedim.