Cuma, Aralık 10

Cezadan Yırttım


Bizim yeni evimiz Saraçoğlu'na çok yakın. Yürüsek 2 dakika sürmez. Bir gece Fenerbahçeli 3-5 çocukla evin önünde kavga etsek, Fenerbahçe de ceza alır mı acaba?

Dünyanın en saçma, en adaletsiz cezalarından biri. Olay çıkaran, şişe atan, bıçak çeken onlarca kişi gözaltına alınıp serbest bırakılıyor. Sezon başından kombinesini alan, olaylara karışmayan, maça gelen taraftar, bundan sonraki 2 maça giremiyor. Olayla alakası olmayan, olay sayesinde herhangi bir avantaj elde etmeyen (rakibi baskı altına almak gibi) futbolcular, fazladan deplasmana gidiyor. Herşey ne kadar güzel ya, cezalar falan..

O gün ben de Dolmabahçe'de değildim, olaylara karışmadım bana niye ceza vermediler, hayret...

2 yorum:

Ogulcan dedi ki...

bu yazıyı aynen tff'ye göndermek lazım

ygtylmz dedi ki...

Olmamış, beğenmedim.