Çarşamba, Aralık 1

Şapkalı Başkanlar


Bu fotoğraf için yorumları bekliyorum. Futbolcuları bile taktıkları zaman komik duruma düşüren sponsor şapkaları. Tamam sponsorlar önemli, kulüpler için çok şey. Ama bu nedir abi ya? Takım elbiseli adamlar şapkayı geçirmiş. Hele Yıldırım Demirören'in "bir hata yaptık ama affedin" bakışları..

Bu başkanlara bundan sonra "kulübün için ne yaptın" diye soran karşılığında ille bir cevap bulacaktır. "Ben bu kulüp için şapka taktım!". Ben takamazdım bunu, taktığım anda Facebook'u falan kapatırdım. Bir de bu fotoğrafın etiketlendiğini düşünsene. Eyvahlar olsun..)

3 yorum:

ugur dedi ki...

sanki şapkasız halleri ya da o elbiselerle yaptıkları diğer işler hiç komik değilmiş gibi...

mtunay dedi ki...

yıldırım demirören bana şişko nuriyi hatırlatıyor.

ygtylmz dedi ki...

En çok Adnan Polat'a yakışmış bence :)