Pazar, Aralık 5

Nefes


- Hala Galatasaray maçı izlemek için (staddan da değil televizyondan) heyecanla koşturmamız önemli. Umudu kesmek kolay değil.

- Maça odaklanamadığımı ise itiraf etmeliyim. Bitik ruhlar, asık suratlar var önümüzde. Bize de yansıyor.

- Kewell büyüksün. Birkaç haftadır durgun, güçsüz ve sinirliydi. Dün çok güzeldi, golünü attı.

- Maçın en iyisi Sabri. Son 2 sezonun en iyisi Sabri. Bazı şaşırmışların alaylarına rağmen; yürüyedur Sabri.

- Yekta bu sefer durgundu. Büyük maç psikolojisi belki. Herkesin gözleri üzerinde. Atamadığı gol maçın kırılma anı.

- Gökhan Zan'ın her yere düştüğü pozisyonda ben korkuyorum.

- Aydın da fena değil gibiydi.

- Kasımpaşa'nın en iyisi Keller olabilir.

- Maç benim için 76.dakikada bitti. Serdar Özkan girdi, 5 dakika daha izledim sonra bıraktım maçı. Bir arkadaş "stadda olsan da böyle gider miydin" dedi, kapağı verdi. Ama dayanmak zordu gerçekten.

- Geçen seneki maçtan sonra buraya "Beyoğlu Derbisi" başlığı atmıştık. Fanatik muhabiri Raşit Altun da bugün aynı başlığı kullanmış. İtalya'daki gibi her maçın, her derbinin özel bir adı olsun.

Hiç yorum yok: