Cuma, Haziran 26

Morardığım An


Brezilya serbest atış kazandı. Topun başına Dani Alves geçti. Spiker, sanırım Erdoğan Arıkan'dı, "Bir frikik ustası Dani Alves topa vuracak, bakalım ne yapacak." dedi. Ben içimden, "hadi be ne frikik ustası, Alves kim" dedim. Kaka, Robinho falan varken hele. Ama herif tabir-i caizse "haşırt" diye yazdı golü. Morardım resmen.

Böyle bir anı en son 2002 Şampiyonlar Ligi Finali'nde yaşadım. Carlos soldan ortaladı, Zidane sol ayağıyla vurmaya hazırlanırken ben, "lan olm iyi topçusun da sen de sol ayak yok ki, vuracan o topa dağlara taşlara yollayacaksın." dedim. 5 saniye sonra Şampiyonlar Ligi tarihinin en güzel golünü kutluyordu Real Madrid taraftarı.

3 yorum:

Sheed dedi ki...

spiker kerem öncel.. cilardinyo, kahorla ve bi maç boyunca 9548 kez vuvuzela diyebiliyor..

M.T dedi ki...

Dani Alves,Sevilla'da oynarken 2 sezon önce Şampiyonlar Ligi 1. tur rövanş maçında da Fenerbahçe filelerinin hatrını daha 4. dakikada frikikten attığı golle sormuştu. Uzaklık rahat bi 35 metre vardı üstelik.

HHKahraman dedi ki...

@ M.T

Orada Fener ağlarından çok kaleci Volkan'ın halini hatrını sordu diyelim