Cuma, Haziran 12

Bu Adamlar Neden Bahsediyor



- Abi dev randevu ne zaman? Kaç gün kaldı derbiye?

- Valla abi belli değil daha, federasyon programı açıklamadı.
***

- Abi o değil de valla artık Terim-Hagi falan dememek lazım. Eskilere geri dönüş fayda getirmiyor. Bir tane Rijkaard getirmek lazım.
***

-Abi dev maç ne oldu?

- Valla abi program karıştı, Beşiktaş maçını beklerken, araya bir de FB ile dostluk maçı çıktı.
***

- Olm Burak Yılmaz gibi adamsın, potansiyel var ama yazık ettın kendine.

- Olsun abi, yaş kemale erdi hala Burak için "olacak bu çocuk" diyorlar. Umutluyuz.
***

- Abi tarihi derbi bugünmüş.

-Hazır mısın aslan, camia bu maçı bekliyor sezonu kurtarma maçı.

- Valla ne diyim abi, alışık olmadığımız bir fikstürle karşılaştık, çarşamba-pazar maç yapmak zorlayacak.

***

- Yeni bir yapılanma şart abi. Son zamanlarda iki şampiyonluk kazandık ama kalıcı bir şeyler yapmalıyız.
***
- Maçın kader adamlar eşleşti. Mondragon-Rüştü, Song-Luciano, Karan-Nobre, Marco-Saidoo. Ama ben hiç Saidoo olamadım. Karşıdaki Marco ise ben Saidoo olmam.
***

- 4 senedir Galatasaray'da oynayacağız diye her şeyi yaptık. Her önemli maç öncesi "alıyoruz seni bu sene" dediler, almadılar. İnter'den, Liverpool'dan tekifler geldi ama biz hep Galatasaray'ı bekledik. Şimdi Galatasaray çağırsa ben gitmem ama şu an değil İnter, Denizlispor'dan bile tekif yok. Bonservis elde kaldık öyle.
***

- Abi herşey güzel gidiyordu, oyunda baskıyı kurmuşum sonra 61.dakika geldi birşeyler oldu, cıvttım biraz, ardından toparlayamadım, maçı da şampiyonluğu da o anda kaybettik.

***

- Valla Anadolu'da kalınca, İstanbul'un değerini daha iyi anladım. Bundan sonra çok çalışıp formayı kapmak lazım. Ama küçük takımın büyük topçusu olmak da ayrı bir keyifti.

***

Anafikir: Anlayamaz Kimse Bu Aşkı

Hiç yorum yok: