Perşembe, Haziran 11

Arda Diyor Ki


"Fatih Hoca'nın motivasyonu inanılmazdır. Çok acayip konuşur. İlk Macaristan deplasmanına gitmiştik. Her maçtan önce çok iyi konuşma yapar. Maç öncesi bir konuşma yaptı, Osmanlı'dayım sandım, kendimi yeniçeri sandım. Yürüyorum Macarların üstüne.
***
"Eskiden 22 numarayı giyiyordum, memleketim Edirne'nin numarası. Sasa İliç gelince bana sormadan verdiler. Tabii İliç o zaman stardı. Geldi aldı formayı. Arif Erdem'i çok seviyordum. Biri onun 6'sı olsun, biri benim 6'm olsun dedim, giydim 66 numaralı formayı. Yakın arkadaşım Saffet hep 8 giy diye tutturuyor. Bakalım. 10 numarayı ise asla istemiyorum. Nedenini bilmiyorum." dedi.
***

1 yorum:

zafer dedi ki...

onun neden istemediğini bilmediği (belki de hissettiği) 10 numarayı necati ateş giydi ya, yanarım yanarım ben ona yanarım!