Perşembe, Haziran 11

Kapalı Üst


Bugün bir çocukluk hayalim gerçek oldu. 2 ay önce çıkan 2009-2010 kombinesini bugün aldık. 2 senelik aradan sonra yine bir kombine. Ama bu seferki çok farklı. Bu seferki kapalıdan. İlk defa. Ve belki de son defa. Seneye bu stadyum olmayacak ne yazık ki. Ve benim kombine alma isteğim pek olmayacak.

Ben küçükken, rahmetli annem, "üniversiteyi kazan her sene kapalı kombinesi alacağım" demişti. 90ların ortasıydı, ortaokula yeni başlamıştım. Liseye başladığımı bile göremedi kendisi. Kapalı kombinesi almam için de üniversite ve hatta askerliğin geçmesini bekledim. Geç buldum ama nasip oldu.

Kombineler hep eski açıktan oldu bugüne kadar. Eski açıktan çıkmadım. 90ların kapalısı olmasa da maçtan çok kapalıyı izledim. Kapalı bu sene değişime uğrayacak. Belki yıllardır açıklardan baktığım zaman görülen kapalı olmayacak. Ama olsun. Hele son Sivasspor maçında içinde bulunduğum kapalıdan sonra isteğim bir kat daha artmıştı.

Hayatım boyunca hayal ettiğim şeyleri sıralasam bugün bir tanesinin yanına artı işareti koyardım. Bugün bir hayalim gerçek oldu. Allah utandırmasın. Çok özel bir yazı oldu belki ama yazmadan duramadım. Şükür kavuşturana.

Olcay kardeşim sana da bir kez daha teşekkür ediyorum.

1 yorum:

Olcay Kurt dedi ki...

Rica ederim. Kapalı seninle daha güzel olacak..