Perşembe, Haziran 25

Yerlinin Yerlisi


Gün itibariyle 3 büyüklerde yerlinin yerlisi topçu kalmadı. Nedir yerlinin yerlisi. Beşiktaş doğumlu Beşiktaşlı, Kadıköy doğumlu Fenerbahçeli, ve mektepli Galatasaraylı. Liseli topçu günümüz şartlarında oldukça zor zaten. Olsa keşke, isterdim ben. Turgay Şerenler, Coşkun Özarılar olsun isterdim. Hem liseye yağ çekmek zorundayım biraz çünkü başta 138'ler olmak üzere burayı ilk zamandan beri sürekli okuyanların çoğunluğu liseli.

Beşiktaş'ta da çarşı'dan alışveriş yapan, Dolmabahçe'de gezen topçu yoktu uzun süredir. Eskiler daha iyi bilir o tip topçuları.

Can Arat'a o yüzden hep sempatiyle baktım. Fenerbahçe'den gitmesini hiç istemezdim. Bu ekolün son temsilcisiydi çünkü. Moda'da doğmuş, Yoğurtçu'da yürümüş, Moda Sahil'de çay içmiş, caddede gezmiş, haliyle Dereağzı'nda idmana çıkması, semtin stadyumunda top oynaması çok romantik hisler doğurmuştu günümüz futbol piyasasında.

Modalı Can artık İBB forması giyecek. Futbolu mu? Bence kötü bir topçu değil ama talihsiz. Yoksa bugün şampiyonluğa oynayan Sivasspor'u lige çıkaran en önemli isim oydu. Ümit milli takımda hep iyidi. Umut vaadeden isim oydu. Ama olmadı. Kiralık olarak Sivas'a gittiğinde her gece ağlayan Can, bu sefer bir daha geri dönemeyebilir.

2 yorum:

ceyhun agaoglu dedi ki...

kutaycım böyle liselileri isteyip sonra tepki çekme bak alaylılardan!
bu blogda bahsedildiğimiz için de ayrı bir gurur duyduk

muyek dedi ki...

Insallahda geri donmez bir daha. Torpille yillarca su takimda yer isgal edip bir ton para kazandi , gururluca durustce evet arkadas ben oyniyamiyorum benim kapasitem bu diyip cekip gitme buyuklugunu anca yillar sonra gosterdi.

E nede olsa Istanbul cocugu di mi kendisi, ne de olsa caddeyi birakip kim gitmek ister Anadolunun ucra koselerine ? Ama gec oldu guc olmadi , sonunda yonetim artik safralari tek tek temizliyor takimdan.. Bagirsak kurdu gibi sadece alan ama vermeye gelince yan gelip yatan, brezilya usulu dogum gunlerinde yumurta kirip , un doken palyocolar tek tek gidiyor bu takimdan..

Insallah bir daha uzagindan kosesinden gecmez bu takimin , IBB hak ettigi yerdi , istanbuldan , aleminden , arabasindan , kizindan eksik de kalmaz , gul gibi hak ettigi yerde oynar ..