Çarşamba, Mart 18

We Have Only Got One Player


Boro’ya transfer olduğum gün kampa katılmaya gittim. Havaalanında beni hangi yönetici karşılayacak, adamı tanımam, İngilizcem zayıf, nasıl anlaşırım, bilemiyorum. Artık karılık, alandan dışarı çıktım, karşıma Southgate.. Şoka girdim. Heyecandan ne yapacağıma, nasıl davranacağıma karar veremedim ama hocaya bir anda sarılıp öptüm. Yanına bir de Türk almış, rahat konuşmak istemiş. Yol boyunca kampa gidene dek bana kulübün yapısını, takımı tek tek bıkmadan anlattı. Ama yaklaşık 1 saat süren yol boyunca söylediği en önemli şey, “ Senden 6 ay boyunca hiçbir şey istemiyorum. İngiltere’yi tanı. Takımı, taraftarı, kenti tanı. Farklı bir yaşam tarzı bulacaksın ona alışmalısın” dedi. Sonra yardımcısını bana fiksledi. İlk zamanlar yemeklerimi onlarda yiyordum. Bir gün antreman sonrası eve döndüm, ne göreyim? Yardımcı hocanın eşi evi temizlemiş, çamaşırları yıkamış, ütülemiş. Sonra haftada bir Southgate ile konuşup sorunları ve futbol mantığımızı konuştuk. Beni gerçekten 6 ay içinde sadece Boro’ya değil, Premier Lig’e alıştırdı.”

Tuncay Şanlı; Gareth Southgate hakkında...

Türkiye'de yolunu şaşıran, sık sık saçmalayan Tuncay'ı tekrar Sakaryaspor'daki günlerine geri döndüren Southgate'e teşekkürler.

Hiç yorum yok: