Cuma, Mart 6

Yerli Alex


Alttaki postu yazınca aklıma geldi. Ufak bir anı tazeleyelim. Yine bir seçim dönemiydi. Eskişehirspor 1.Lig'e yani, 2.Lig'e, (anladınız siz onu) yükselmiş. Kemal Unakıtan transfer yapıyor. Adı geçen ilk futbolcu Ronaldinho oluyor. Muhtemelen Ronaldinho'nun sevgilisi (var mı yok mu bilmeyiz) Eskişehir'de yaşamak istemediği için transfer yatınca alınan isim Sergen Yalçın oluyor.

Sergen, Eskişehir Atatürk Stadı'nda imza attı. Aynı mevsimde Roberto Carlos da Kadıköy'de stadyumda taraftarla buluşmuştu. Sergen'in yanında Coşkun Birdal da vardı. Unakıtan'ın şu lafı beni hala güldürür. Coşkun için güzel midir, sinir bozucu mudur bilemedim. Tabi şimdi Alex ile kıyaslanan Sergen için kesin sinir bozucudur:
"Size gittim yerli Alex Sergen Yalçın'ı aldım, yetmedi bir de Coşkun'u aldım!"

Yetmedi, bitmedi lafı giriyor ya araya bitiyorum. Vapurdaki Burhan Pazarlama gibi. Enteresan bir transfer haberiydi. Enteresan bir imza töreniydi.
Hastalıkla boğuşan Unakıtan dün yurda döndü. Sergen, Gürcan Bilgiç,Hakan Ünsal ve Ercan Taner ile Ntv Spor'da programa çıktı sağa sola salladı. Coşkun Birdal ise dün takımla beraber çalışmalara başladı. Haftasonu oynanancak Kartalspor maçında hocasından forma bekliyor.
Şu resimdekilerden en çok Coşkun'u severim haliyle.

Hiç yorum yok: