Pazartesi, Mart 9

Ulan PSV Ulan Twente


İddaayı para kazanmak için değil zevk için oynarım. Para kazanmak için başvurduğum yol sayısal lotodur. İddaa'dan kazanılan para bir gecede biter çünkü. İlk bahis oynamaya lisede başlamıştık. Bazı medya kuruluşları sağolsun o zevkten mahrum kaldık. İddaa internette bahis oynamaktan daha çok zevk veriyor ama Bostancı günlerindeki heyecan hala yok.

İddaa'da dün yine unutulmaz bir heyecanı yaşadım. Hollanda Ligi sağolsun eksik etmiyor bunu hiçbir zaman. 2-3 sene evvel Ajax-Rotterdam maçı vardı. Ajax şampiyonluk yolundaydı, Rotterdam sonuncuydu. Üst oynayacaktım, 20 dakika sonra farkettim ki Rotterdam'a oynamışım. O maçı 3-0 kazandı Rotterdam. Oranı 7.00'di. Aynı kuponda bir Ankaragücü maçı vardı. Son maçtı. Rotterdam'ı bilen kupon Ankaragücü'den yatıyordu. 90.dakika 0-0 geçilince ben yeni bir kupon yapmak için bayiye gittim. Eve dönüne Ankaragücü'nün gol attığını ve kuponun tuttuğunu gördüm. Kuponun fotokopisi hala cüzdanımdadır. Hatta okul çıkışı Peralta ile kuponun fotokopisini çektirmiştik. Sonra paramızı alacaktık ki kuponu kaybettiğimizi anladık. Olmayacak şeyler oluyordu ama neyse ki fotokopisi elimizdeydi ve bayideki adam o konuda yardımcı oldu.

Bu kadar anıdan sonra düne geçelim. Adetim bellidir. Cumartesi günü pazar maçına oynamam. O gün neyse o maçlara oynarım. Cumartesi çok güzel oranlı 3 takım yakaladım. Juventus, Manchester United ve Villareal. Onlara bir de PSV ekledim. Kuponu oynadım ve o anda öğrendim. PSV maçı pazara ertelenmiş. Gel de heyecan yapma şimdi. İşte bu yüzden sevmiyorum. Bir gün beklemek gerginli,k nedeni.

Cumartesi üçte üç yaptım. Pazar 17.30da maç başladı. Twente 2., PSV 4. sırada. Twente'nin kendi evinde sadece 1 yenilgisi var. Marsilya'ya Uefa Kupası'nda penaltılarda elendi. Yani Psv'nin işi zordu. Açtım maçkolikten takip ettim maçı. Ve o anda yeni bir hobi buldum. Maçkolik forumlarını okumak. Son aylarda bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum. Psv golü attı 64'te iyice keyiflendim. Ama olmayacak şey oldu. Dünyam yıkıldı. Twente son dakikada attı. O esnada babamla telefonla konuşuyordum. Ne oldu niye sustun dedi. Öyle bir sessizlik olmuş yani. Golden hemen sonra maç bitti. Neyse ki forum rahatlattı beni. İddaa'nın heycanı çok güzel. Ama işte geçen 24 saate yazık oldu ona üzüldüm.

Hiç yorum yok: