Cuma, Eylül 18

Baston ve gözlük

Bir kağıda dünyanın gelmiş geçmiş en iyi 11'ini yazsak ve bu 11'in 4'lü savunma oynadığını varsayarsak Roberto Carlos düşünmeden sol beke yazılacak isimdir bana göre. Tuttuğum takımda oynadığı için demiyorum, 90'lı yıllarda Cafu ile birlikte bek tanımını değiştiren adamdı. Şu görüntüsünde, bir futbol efsanesinin bu hale gelmesinde, 36 yaşındaki Roberto Carlos ile sözleşme yenileyen yönetimin payı var, onu bu halde oynatan Daum'un da payı var, ama bence kendisinin de payı var. E adam dünyanın parasını alıyor, kabul etmesin mi sözleşmeyi demesin kimse. Colin Kazım Richards değil ya bu, Roberto Carlos. Mike Tyson gibi para düşkünü ve 350 milyon doları hiç etmiş bir adam bile Kevin McBride'a yenildiği zaman "bu seviyedeki boksörlere yenilerek bu sporun onurunu lekelemek isemiyorum" demişti. Çünkü o herhangi bir adam değildi, Mike Tyson'dı. Roberto Carlos da böyle düşünmeliydi ya da ben çok duygusalım. Geriye yetişememesi normal, vücut gitmiyordur artık, bugün nispeten derli toplu görünmesinin sebebi rakibin genellikle Gökhan'ın olduğu kanadı tercih etmesiydi. Ama Twente'li forvet Ruis'e verdiği bir pozisyon var ki, içler acısı resmen. Artık arkasına kimin geçtiğinden de haberi yok Carlos'un. Bir frikik oluyor, topa vuruyor ve hemen eşi görüntüye geliyor. Magazin malzemesi Roberto Carlos, performans olarak Fenerbahçe'ye hiçbir şey vermiyor, yazık. Hem Roberto Carlos bu duruma düştüğü için yazık hem de Fenerbahçe kendisini Katar'daki bir futbol takımı seviyesine çektiği için...

1 yorum:

anotherday dedi ki...

‘’36 yaşındaki Roberto Carlos ile sözleşme yenileyen yönetimin payı var’’

Kennet Andersson yıllar öncesinden football mondial bir röportajında spiker söyle bir sey sordu futbolu bırakacağın beklenirken neden Türkiye ye gittin
Andersson’un cevabı evet futbolu bırakmayı düşünüyordum ama Fenerbahçeden geri çeviremeyeceğim bir teklif geldi bende yıllar sonra çocuklarım baba sana bu parayı kazanma şansın vardı neden kullanmadın diye sorarlarsa onlara ne cevap veririm diye düşündüm bir daha bu parayı kazanma fırsatım olmaz dedim ve kabul ettim.Carlos’da Kennet gibi düşünmüş olabilir. football mondial takip edenler hatırlar belki.Oyunculara saçılan paralarda arap yarımadasındaki takımlarla yarısır olduk.Orta sıralardaki lig takımlarındaki bir çok oyuncu avrupadaki takımlarda kazanamayacağı paraları ligimizde kazanıyor