Cuma, Eylül 11

Uğurinho

Sezon başında Osasuna'nın kiralamak istediği Uğur Boral, Daum'un vetosuna takılmıştı. Arda'nın pasaportla ilgili açıklamalarına katılıyorum. Hatta bunun mucidi de Semih değil de Smith olsaydım her maç oynardım diyen, her seferinde yedek beklemekten hoşlanmadığını ve yedek beklemeyi hak etmediğini dile getirerek Kutay'ın nefretini kazanan Semih'ti. Uğur da Uğurinho olsaydım oynarım demiş Bugün gazetesinde. Bilmiyorum ne kadar doğrudur bu haber. Doğruluğunu kabul edelim, 3 senedir Fenerbahçe'nin ilk 11'i sayıldığında mutlaka sola yazılan adamdı Uğur. Herkesten Önder Turacı profesyonelliği bekleyemeyiz. Kimisi de nazlanıyor. Uğurinho dediğin zaman da laf direk Brezilyalılar'a gidiyor. Andre Santos Uğur kadar tempolu değil, ama futbolu da Uğur gibi çarşafa dolanmıyor. İkinci yarılarda temposu düşse de nispeten daha istikrarlı ve en önemlisi de daha skorer.
***
Ben bütün problemin Roberto Carlos'tan kaynaklandığını düşünüyorum. Vederson dahil bu dörtlü içerisinde performans olarak hiçbirşey vermeyen, tamamen adının büyüklüğü ile formayı alan bir Carlos var uzun süredir. Carlos böyle olunca Uğur da ister istemez, Santos geriye çekilse açıkta ben oynayamaz mıyım diye düşünüyordur. Hak vermek lazım. Ama Uğur'un da Daum'a alışması lazım. Hiçbir zaman adaletli forma dağıtan biri olmadı Daum. Şimdi bir Bursa maçı var. 20 saat civarında yolculuk yapacak olan Andre Santos'un yerine Uğur'un oynaması beklenebilir. Ama hem Uğur hem de umarım bulmaz ya forma şansı bulursa Selçuk, Kadıköy'deki Sion maçının benzeri bir performans gösterirlerse zor görürler formayı.

Hiç yorum yok: