Pazar, Eylül 13

Daum'la gündem

Daum'unülke gündemine dair değerlendirmeleri tüm hızıyla devam ediyor. Bursa hızlı feribotunda gazetecilerin sorularını yanıtlamış. Sel felaketiyle ilgili de "... felaketlerden sonra yardımlaşma çok önemlidir. Belediyeler ve siyasetçiler bu tip durumlarda her zaman hazır olmalılar. Artık bundan sonra söz uzmanlarda..." Şimdi benim anlamadığım şu, gazeteciler sel ile ilgili Daum'un görüşünü mü sordular? Sordularsa manyak mı bu gazeteciler? Niye arkadaş ya? Daum niye yorumluyor ki bu durumu? Ben espri olsun diye söylemiştim demokratik açılımla ilgili görüşlerini merakla bekliyoruz diye ancak hakikaten söyleyecek galiba.

3 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

Hayır, Daum'un açıklamaları niye bu kadar rahatsız ediyor seni onu anlayamadım ben. Şehitlerimizi kaybettik dediyse ne olmuş? Türk olup da onu söylemeyenler de var. Kendini bizden biri gibi görmüş olması isterse dediğin gibi yapmacık olsun, ne farkeder?

Sel ile ilgili soruyu gazeteciler sorduysa bu onların mallığı yazıda da bahsettiğin üzere, sorulan soruya Daum'un verdiği cevap da mantıksız değil hiç bir şekilde... Senelerdir bu şehirde yaşıyor adam, onun da en az senin, benim, onun kadar bir şeyler söylemeye hakkı var diye düşünüyorum. Kaldı ki saçma bir şey de söylememiş, çok mantıklı bir şey de söylememiş. Ortalama zekası olan bir insanın söylediklerini dile getirmiş o da hepsi bu...

Belki de Daum'un pasaportu farklı olsa, adı da Daum değil de Davut olsa bunları söylemeyecektin kim bilir... Daum da Arda'yla, Uğur gibi söylense ya böyle, ne güzel olurdu...

peralta dedi ki...

davut diil mahmut da olsa daum'un özellikle şehitler ile ilgili söylemlerini yapmacık, gereksiz ve samimiyetten uzak buluyorum. bir futbol maçının basın toplantısı değil o taziyenin yeri. şimdi diyeceksin ki daum başka nerde söyleyebilir. hah işte bunlar daum'un fatih terim'in, giray bulak'ın mevzuları değil. futbolla alakasız. evinde, dışarda arkadaşlarıyla otursun kurtarsın türkiye'yi. ama teknik direktör kimliği ile kameraların önünde hiç şık durmuyor.

selle ilgili mal bir soru geldi diye yerel yönetimine kadar yorum yapmak zorunda mı? bilmiyorum d.mcgee ben son derece gereksiz buluyorum.

Sir Douglas McGiven dedi ki...

ben de dediğim gibi, tam aksine şayet içinden geldiyse yapabilir ama yapmacıklık peşindeyse onu da kendi bilir diyorum.

ha her şeyin dediğin gibi olduğunu kabul etsem de bir ayıp da bu lafları daum'a söyletene kadar çıkıp bir şey demeyenlerde.

en azından bir almanya'da laila'lar, istanbul'da la ilahe... diye girmemiş. o yüzden gereksiz gelmiyor bana.

etrafında olan bitenden, yapmacık dahi olsa, haberi var. sevindirici olan bu. fenerbahçe'li ya da beşiktaş'lı olmamama rağmen daum'un bu yönünü seviyorum. uzun uzun senelerce burada yaşayıp gram Türkçe konuşamayan, en ufak bir olayda tırsıp kaçacak delik arayan, ülke basınına şöyle böyle açıklamalarda bulunan adamlardan çok saygı duyarım yapmacık olsa bile daum'a...

bilmiyorum, belki de böyle düşündüğümden ben biraz at gözlüğüyle bakıyorumdur. çelişkide kaldım şimdi.