Salı, Eylül 1

Eylül

Fotoğrafları tıklayanlar pişman olmazlar. Ayrıca kimden arakladım bilmiyorum, çekenlerin ellerine sağlık diyorum sadece...


Kadın gider ve bunun şiir olduğu söylenir


kadın gider ve bir şair doğar bundan


(Ben hangi kadından şair olduğumu bilirim)


"Yazın bittiği her yerde söylenir"se kadının gittiği de her yerde söylenir


kadın gittiği her yerde şiir diye söylenir:


Kadının gittiği yazın bittiğidir, her yerde


yaz biter kadın giderse, bunun sonu şiirdir,


yazın sonu şiirdir, şiirdir aşkın sonu...


Şehir her semtiyle yazın peşine düşse


yaz uzar bundan ve aşklar da nasiplenir,


yazın peşinde şehir, kadının peşinde şiir


eylülün semtine kadar böyle gidilir


bir gecede gittimdi hazirandan eylüle


eylül yazdan terkedilmişti, şiirse haziranda


kadın tarafından terkedildi o söylenceye:


Bütün oğullar anneyi bir şiire terkeder!


O kadın beni terkederse şair olurum


oğul olduğum kadın sakın beni terketme,


şiirdir söylenir, yazdır biter, kadındır gider


Bütün kadınlar şiiri bir kadına terkeder!


Haydar Ergülen/Eylül


Eylül'ü sevmeyen Extensor'a gelsin...)

1 yorum:

Sinan Yılmaz dedi ki...

:) Sağol, sevmemeye devam ediyorum