Perşembe, Mayıs 21

Fenerli Olsam Kime Oy Verirdim?


Fenerbahçe lige erken havlu attı ve kongreyi beklemeye başladı. Şu an iki aday var, Aziz Yıldırım ve Şadan Kalkavan. Gerçekten de al birini vur ötekine durumu. Fenerbahçeliler için çok zor bir durum. Ben Fenerbahçeli olsam kime oy verirdim bilmiyorum. Aziz Yıldırım'ı eleştiren yazım daha çok taze. Ama karşısında da Şadan Kalkavan olunca, "yok be abi" derdim.

Aziz Yıldırım'ın günahı sevabından daha çoktur bence. Ama sevabı da vardır. Kulübü iyi kötü bir yerden bir yere getirdi. Belki Yıldırım olmasa bunlar yine yaşanacaktı. Ama başka biri olsa belki de daha da gecikecekti bu durum. Tarih bazı şeyleri yine de Yıldırım ile beraber yazacak. Bu onun artısıdır.
Kalkavan gelırse geriye gidiş yaşanacak gibi duruyor. Bütün ortaya konulanlar çarçur edilecek sanki. Koca Fenerbahçe camiası içe sinen bir aday nasıl çıkaramıyor anlamıyorum. Tıpkı bizim gibi orası da. Herhalde beterin beteri geldi denir Kalkavan gelirse. Benim sorunum değil bunlar, Peralta daha ayrıntılı yazar.

Hiç yorum yok: