Çarşamba, Mayıs 27

" Babam Nasıl Böyle Galatasaraylı Oldu"


Kız kardeşimden sonra dünyanın en güzel kız çocuğu. Dr Oetker reklamında, babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi? diyen kız. Geçen pazar Peralta ile Bağdat Caddesi'nde muhabbet ettik. Yıllardır herşeyi konuşan biz ilk defa baba olmayı konuştuk. Böyle bir kızım olsa güzel olur. Eskiden oğlum olsun Sami Yen'in numaralısında ben maç izlerken o sette tepişsin isterdim. Artık Sami Yen olmayacağına göre kızım olsun. Voleybol takımında oynasın, oranın Işıl'ı olsun. Hayaller de hayaller...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yahu var ya o kadar aradım bu reklamı bulamadım internette. Bloga koyacaktım. Ne acaip reklamdır seneler oldu hala yayınlanıyor.

kutay dedi ki...

dr. oetker reklamı yazınca ilk bu reklam çıkıyor..özdeşleşti artık markayla.. linki vereyim hemen, kaldırmazlar herhalde buradan...
http://www.reklamizlekazan.com/pages/reklamizle/?v=8CAFE8FCA33F19A