Cumartesi, Mayıs 9

TBL Play-Off


TBL' de normal sezon bugün sona erdi. Son hafta maçlarında büyük bir süpriz yaşanmadı. İlk 4 bozulmadı, Play-Off'a son sıradan Daçka girdi. Eşleşmeler şu şekilde oluştu:

Efes Pilsen - Darüşşafaka (1-0)

T.Telekom - Mersin Bşb. (1-0)

Fenerbahçe - Antalya Bşb. (1-0)

Galatasaray - Beşiktaş ( 0-0)


Görüldüğü gibi Galatasaray - Beşiktaş eşleşmesi en can alıcısı olanı. 4. ve 5., 0-0 başlıyorlar ve iki büyük camia. Normal sezonda oynanan iki maçı da tribünden izlemiştim ve açıkça söyeleyebilirim ki Beşiktaş bir adım önde. Play-Off'un havası başkadır tabi. Ne olacağı belli olmaz.

Ligden düşen takım Casa Ted Kolej'den sonra Selçuk Üni. oldu. Son hafta Aliağa galip geldi ve ligde kaldı. Selçuk, Daçka'ya yenilince lige veda etti. Daçka ise bu sayeden Play-Off'a kaldı. Bu arada bu maça önce 4.5 handikap veren, kuponu yatırdıktan sonra karşımıza 11,5 handikap çıkaran İddaa'ya beddualarımı yolluyorum.
Play - Off programı belli değil, ama şahsi hedefim derbi serisinin tüm maçlarını izlemek, 1 Fenerbahçe maçına gitmek, olursa da Efes-Daçka'nın 1 maçını izlemek. Güzel, zevkli, heyecanlı bir dönem bizi bekliyor.

1 yorum:

mischa dedi ki...

Ben sana bu konuda pek katılmıyorum. kadro olarak beşiktaştan daha üstünüz. bir kaza olacağını düşünmüyorum.
güzel blogun için tebrik ederim...