Perşembe, Ağustos 27

2000 Kadrosunun Konuşma Planı


Önce gelecek hakkında konuşulacak:

"İlk olarak TRT'de başlamak istedim ama beni uzun süre bu iş tatmin etmez. Hedefim teknik direktörlük. A antrenörlük lisansım var. İyi bir teknik direktör ile birlikte birkaç sene çalışmak, ondan sonra kendim bu yolda ilerlemek istiyorum."

Sonra geçmişin muhasebesi:

"diğer arkadaşlarımın hiç biri kendi taraftarları tarafından ıslıklanmadı. Kendi taraftarları onlara küfür etmedi. Özellikle Hamburg maçından bahsediyorum. Ali Sami Yen'den alkışlarla gitmek isterdim. Böyle ayrılışım beni üzdü."

Sonra kırgınlıklar ortaya dökülür:(Mutlaka ben bunları hak etmedim denilecek)

"Şu an olsa ya da 2 ay sonra olsa kabul etmem. Şu andaki pozisyonum bunu kabul edecek durumda değil. Biraz bana yapılanları hazmetmem lazım. En az 1 yıl geçmesi lazım. Ben böyle gönderilmeyi hak etmedim. Islıklar, küfürler, cep telefonuna mesajla gönderilmeyi hak etmedim.''

Sonra şimdikilere hafif taş:

''Bu kadar derinlemesine bir kadro var. Rijkaard'ın Barcelona dışında bir başarısı yok. Geçen sene de Guardiola 3 tane kupa aldı. Ondan önce Cruyff vardı, o da Barcelona'da kupa aldı. Barcelona'ya kim gelse 2 senede bir kupa aldı. Rijkaard'ın Galatasaray'da alacağı UEFA kupası onun tekrar Avrupa'da bir yerlere gelmesini sağlayacak. Rijkaard'ın Galatasaray'da UEFA Kupasını bu kadro ile kaldırması lazım''

Türkiye'de değerlerimize değer verilmiyor meselesini ıskalama:

"Arda buradaki misyonunu tamamladığı anda yurt dışına gidecek, gitmez ise burada mutlaka bir sezonu kötü geçecek ve üstüne gelecekler. Sonraki sezon tekrar iyi oynamaya çalışacak ve bir başka sezon tekrar düşüş yaşayacak ve ne olacak? Sonuçta Arda yorulacak. İnşallah UEFA Kupası'nı bu sene veya önümüzdeki sezon kaldıracağı zaman hemen orada yurt dışına gideceğini açıklayacak. Yoksa onun dışında Arda için Türkiye'de daha fazla şey olacağına inanmıyorum. Bu sözü Arda'nın futbolculuğu açısından değil, insanların bakış açısından dolayı söylüyorum''

En sonda sadakati gösterme ve kanıtlama, fedakarlıkları anlatma:

"bütün arkadaşlarım paralarını aldılar. İnsanların bilmediği bir şey var; Galatasaray'ı ben mahkemeye verseydim Galatasaray transfer yapamazdı. Transfer tescili yapamazlardı. İnsanlar çok fazla bilgi ve donanıma sahip olmadığı için kaçırıyorlar. Şu anda bütün alacaklarım kulüpte duruyor buna rağmen ben bir uzlaşma bekliyorum yönetimden. Uzlaşma olmazsa yapacak pek fazla da bir şeyim kalmıyor. O paralar benim çocuklarımın parası."

Ve final: Fener'den teklif geldi, gitmedim.

''Fenerbahçe'den 5 kere teklif aldım hayatımın her döneminde ama hiçbir zaman kabul etmedim''
***
Not: Bugün okuduğum Hasan röportajında şu laf geçiyor:
''Geçen sene ligi 5. bitirdiler, bu sene de başarısız olurlarsa birçok şey yerinden oynayacak."
Şimdi soruyorum cevabı bulamıyorum. Bir Galatasaraylı olarak ligi 5.bitiren ben miyim, yoksa şu an Galatasaray'da olmayan ama geçen takımda olan Hasan mı? Geçen sene ligi 5.bitirdik demek niye bu kadar zor?

1 yorum:

cankalender dedi ki...

İşte o kadar büyük Galatasaray'lılar...

Kendi oynadığı takım 5. oluyor, "onlar" oldu. Şampiyon oluyor "biz yaptık". Oldu paşam...