Perşembe, Ağustos 13

Adamlar Çekiyor







































Fotoğraflar Meksika-ABD maçından. Yarım saattir maçın fotoğraflarına bakıyorum. İşin tekniğinden falan anlamam. Biri çıkıp "kadraj yamuk, ışık kötü" falan derse bir şey diyemem. Ama uzun zamandır bu kadar güzel spor fotoğrafları görmemiştim. Tabi bunun nedeni daha çok Türk spor sayfalarına bakmamdır. Genelde maça girip iki orta aha mücadelesi çekip, bir de gol sevinçleri koydukları için herhalde.(Bu bloggerlığın şenzlong yazarlığından farkı yok galiba).
***
Bu fotoğraflar ise muazzam. Teknikten anlamıyorum dediğim gibi. İşin güzeliği maçın heyecanını hissettmiş olmamda. Golü yedim, depara kalktım, kart gördüm, sakatlandım, gole sevindim, maçtan sıkılınca gökyüzüne bile baktım. Müthiş kareler. Yahoo sports da daha fazlası var. Fotoğrafları çekenler Donald Miralle ve Alfredo Estrella. Hemen google'a girilmeli. Ufkum genişlendi, aydınlanma yaşadım 5 dakikada.
***
Bu arada maçı Meksika 2-1 kazandı.




2 yorum:

ERKUT dedi ki...

evet fotoğraflar saha içinde yaşananlara farklı bir boyut katmış . Sanki Nasa uzay üstünden yada marstan estantaneler gibi farklı, etkileyici ve huşu içinde dalıp gitelere sebeb veren bir yapıda.

csyasoo dedi ki...

7.fotoraf çok iyi