Çarşamba, Ağustos 19

Yanlış Var mı?


Futbolcusunuz. Takımın en önemli oyuncusu sizsiniz. Peşinizde birçok takım var. Transfer görüşmeleri yapıyorsunuz.

Bu arada sizin her maç yanınızda oyanayan bir arkadaşınız var. Sakatlığı nedeniyle uzun süre oynayamayacak. Siz uzun süre sonunda eski takımınıza geri dönüyorsunuz. Ama sizle sözleşme imzalanması için o arkadaşınızın takımdan yollanması gerekiyor. Ve öyle yapılıyor.

Siz yolunuza devam ederken, arkadaşınız ortada kalıyor.

Ne kadar arkadaş olduğunuz tartışılır, belki sadece iş sınırları içinde geçerli bir dostluk. Ama aylarca suratınıza bakan bir kişi var yanınızda. Daha doğrusu yok artık yanınızda.

Farkındayım, sapıkılık derecesınde, takınıtılık derecesinde ahlakçı bir düşünce şeklim var. Özel hayatımda da böyle, sıkıntısını çekerim. O yüzden içime sinecek bir olay değil bu tarz davranışlar. Ama yine de bir yanlışlık yok mu?

5 yorum:

Arkhe dedi ki...

Hayat.. Yapacak bir şey yok..

ceyhun agaoglu dedi ki...

valla dun benimde aklima geldi bu gazetede okudugumda bir an dusundum dedim yazik edu'ya her ne kadar cok insan sevmese de iyi adamdi.. Ama biz profesyoneliz diye her firsatta soyluyorlar nasilsa..

Sinan Yılmaz dedi ki...

Bende yazacaktım, Fenerbahçe düşmanı ilan edileceğim diye yazmayayım dedim.
Aslından bundan farklı olarak gönderiliş şekliyle ilgili olarakta ahlaki bulmadığım yönleri var olayın. Sen farklı bir açıdan bakmışsın olaya.
Ben biraz daha farklı bir açıdan da yazacağım.

Ancak şu yazıda da eklemek istediğim bir şey var.
2-3 sene yanında oynayan arkadaşın... Aynı zamanda da senin sürekli arkanı kollayarak, kral yapan adamdı!

pseudomondo dedi ki...

yapacak bişey yok, edunun formasını lugano almadı bilica aldı...

Hüseyin A. dedi ki...

Hocam keşke linki daha önce atsaydın yaa bu blogu bu kadar geç keşfettiğim içn suçu kendimde arıyorum ,

bir mailleşelim
müsait anınızda huseyinatass@gmail.com

selamlar