Cuma, Ağustos 14

Galatasaray Dergisi


"Şimdi maalesef Galatasaray benim istediğim Galatasaray değil, ona üzülüyorum çok fazla. Deniyor ki çok borcu var. Bu ne demek? Demek ki bir yerde bir hata yapılıyor. Adnan Başkan benim çocuğum gibi ama biraz ona da kızıyorum. Bana göre ekibini iyi kuramadı Adnan Başkan.

Adnan Başkanla konuşuyorum zaman zaman. Ona söyledim, "bizi 2-3 ayda bir topla, fikirlerimizi al." dedim. Eski Başkanları, Divan Başkanı'nı arada çağır, konuş, sohbet et, fikirlerini al.. Galatasaray hakkında düşünen insanlar bunlar da senin görmediğin başka bir şeyi görürler belki."

Ali Tanrıyar

***

"Beşiktaş bana çok şey verdi. 6 sene görev aldım. Ben bu onuru yaşadım. Hüsnü Güreli'nin benim Beşiktaş'a gelmemde çok büyük emekleri vardır. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum. O dönemim tüm Beşiktaş yöneticilerine ve tabi ki taraftarına da çok teşekkür ediyorum. Fakat artık önüme bakmalıyım. Şu an Galatasaray'da olduğum için de çok mutluyum.

Gökhan Zan

***

Bunları niye koydum? Çünkü bu demeçler Galatasaray Dergisi'ne verildi. Sizce de garip değil mi? Galatasaray'ın eski başkanı şu andaki başkanı eleştiriyor, ezeli rakipten alınan oyuncu eski takımı hakkında olumlu konuşuyor.

Telegol'de falan olsa normal dersiniz. Ama bunlar resmi dergide yayınlanan sözler. Bunların örneği çok, ben sadece son 25 dakikada okuduğum kadarını aktardım. Derginin onda biridir yani. Geri kalan sayfalarda daha neler vardır böyle. Bunun gibi daha 80 sayı var böyle.

Diğer kulüplerde başkanların fotoğraflarından geçilmezken, bu derginin sadece girişinden kısa bir yazı yazar kulüp başkanı. Ondan sonraki sayfalar da eleştiri de olur övgü de. Çünkü bu kulübün dergisidir bizim dergimizdir, kişilerin değildir. Bir eğitim yuvasından doğan bir kulüp olduğu için mi bu fark acaba? Sonuçta Galatasaraylı olmak için gurur vesilesidir. Diğer kulüpler muhalefetleri sindirmek için yayın organlarını kullanırken, biz muhalif kesimin düşüncelerini dergimizden öğreniyoruz. Rakiplerimizin yayın organları Galatasaray adını kullanmaktan kaçınırken, bizim dergimizde yeni transferin Beşiktaş'a teşekkür demeci yer alıyor.

Kazanılan başarılar, alınan kupalar kadar gurur vesilesidir bu dergi. 7.senesi kutlu olsun, 70.seneleri görmek dileğiyle.

4 yorum:

hagi dedi ki...

evet buna katılıyorum.

Kalli de türkiye'den ayrılmadan önce gs tv'de programa çıkmıştı ve adnan polatla ilgili bir soruya "koltuğu tam dolduramıyor" demişti.

kendi kulaklarımla duymuştum canlı yayında izlerken ve inanamamıştım.

bu açıdan yönetimi kutlamak lazım herne kadar başka açılardan eleştirsek de...

Adsız dedi ki...

ali tanrıyar ii demişte kulubü borca sokan sanki adnan polat gibi olmuş

siniroldumabi dedi ki...

eleştiriler de olmalı tabiki. ve başkanda eleştirileri kulak arkası etmemeli. ve yapıcı olduğu sürece eleştiri ve öneriler değerlendirilmeli. ben sn. tanrıyar'ın eleştirisinde kötü bir niyet görmedim. ancak yine de ekibi kötü kurduğu konusuna katılmıyorum. bence yönetim son derece düzgün bir ekipten oluşuyor. en azından göz önündekiler kaliteli, iyi niyetli ve çaba gösteren insanlar. başarılı da olacaklarına inanıyorum..

feetdeep dedi ki...

Dergi ile ilgili yazdıklarına katılıyorum ama bugün GS TV'de 2005-2006 yılı lig özetlerini gösterirken fenerin bizi 4-0 yendiği macın gollarini de veriyor. Tamam dergi yada tv kişilerin değil kulübün ama bu maç özetine de gerek yok bence.