Pazartesi, Ağustos 31

İçimizden biri

Daum'un Türkiye'yi, Türkler'i, İstanbul'u çok sevdiğine inanıyorum. Hakikaten burası artık onun ikinci vatanı oldu. İstiklal Marşı'na katılıyor, Atatürk rozeti takıyor falan. Bizim insanımız bu tip davranışları çok sempatik bulur. Bu sene bütün basın toplantılarını izlemeye çalışıyorum onun. İzleyemezsem muhakkak resmi siteden okuyorum toplantıdaki sözlerini. Bugün ki Manisa maçından sonra "Maçtan önce çok üzücü bir haber aldık, 4 şehit verdik. Bu galibiyeti şehitlerimize ve şehitlerin annelerine armağan ediyoruz. Bu tişörtlerle askerlerimize de mesaj yollamak istiyoruz, sizinleyiz, sizlerle birlikteyiz diyoruz" dedi. İyelik ekleri malum, bir Türk'ten daha çok sahiplenmişlik var cümlelerde. Ama ne bileyim ya, çok samimi bulamıyorum işte. Neredeyse bütün basın toplantılarında biz aynı zamanda sempatik de bir takım olmak istiyoruz diyor ya hani... Onun bir tezahürü sanki. Kürt açılımıyla da ilgili görüşlerini bekliyoruz Daum'un. Bilmiyorum bence herkes işine bakmalı. Daum da savunmadaki problemler üzerine çalışsa iyi eder.

1 yorum:

Sinan Yılmaz dedi ki...

Bu savunma probelemine verilen cevap zaten :)

Bu cevaptan sonra preblem kaldı mı? Eleştiri getirebilen oldu mu?

Kurtluk işte.

Bende samimi bulmuyor da taktir ediyorum. Ülkemin bakış açısı zenginliği de Daum gibi biliyorum çünkü.

Şimdi kalkıp Almanya'ya gitseniz, Alman bayraklı T-Shört giyseniz.
Hadi len derler.

Türkiye'de yaparsanız, savunma bile yapmış olursunuz :)