Çarşamba, Ağustos 19

Notlar IV

* İş aramaktan iş görüşmesi yapmaktan, mülakatlardaki klasik cümlelerden ve kriz ortamı kelimesinden nefret ediyorum.
* Zorlu deplasmandan alnımızın akıyla dönüyoruz. Göze hoş gelen bir futbol oynadık, baskı altında iyi işler yaptık, zaman zaman top çevirdik, zaman zaman atak oynadık ama alkışı hakettik. Fakat buradan aldığım 1 puan varsa şayet, fena halde 0-0 biten Fenerbahçe - D.Kiev maçını hatırlatıyor bana. Neticede gruptan çıkamamıştık ve kötü elenmiştik. Fakat bugünlerde Ebru Köksaldı gibi düşünmeye ihtiyacımız var. "1 puan 1 puandır".
* Doğu Karadeniz'e gitmek lazım...
* Usain Bolt 9.58 yapmış, oha demek istiyorum. Sabırlı itiş kakışla geçen 2005 yılı Adnan Menderes Koşusu'nda 1600'de 1.33 küsur yaptığı zaman demiştim en son böyle bir oha'yı...
* Sivas maçında Diego Lugano'yu tribünde görünce şaşırdım. Gelişmelerden uzaktım birkaç gündür, sadece maçın son 25 dakikasını seyredebildim ki o da yetti. Yönetim 4 yıllık yeni bir söleşme imzalamış falan, hayırlısı olsun. Lazım adamdır Lugano...
* Önce Rize maçında Mehmet Topuz, sonra Sivas maçında Emre Belözoğlu kaptan olarak çıktı. Bunu içine sindirebilen bir Fenerbahçeli varsa şayet, çıksın aptalca şeylerden bahsetsin hadi. Desin ki Mehmet Topuz iyi futbolcu, uzun yıllar hizmet edecek. Emre Belözoğlu gibi yetenekli adam mı var Türk futbolunda desin, milli takım kaptanlığı yaptı desin. Daum'un sorumluluğu paylaştırmak istemesi safsatası da yeni moda, o da olur anasını satayım. Bekliyorum...
* Lugano - Bilica ikilisi iyi duruyor uzaktan bakınca...
* Kutay'la konuşuyoruz da Rijkaard gelsin sorunlar çözülür diyor hayatımla ilgili. İyi de Rijkaard'ı ikna etmek kolay mı, yoksa herkes yeni bir başlangıç yapmak istiyor. İmkanlarımızın da elvermesi gerekiyor bunlar için. Tamer Güney'le yola devam edersek camia kızmasın...
* Kızların yanında değişen erkeklerden de nefret ediyorum.
* Sion maçı içim hiç ümitli değilim baştan belirteyim bunu. Bilica cezalı, Bekir mi oynar Lugano mu bilmiyorum. Lugano'nun form durumunun iyi olduğunu zannetmiyorum. Bütün takım harıl harıl bir kamp dönemindeyken ne yedi ne içti bilen yok. Kulüp aradı kendine, kürkçü dükkanına döndü işte. Bence Bekir oynamalı.
* Serdar Coolbilge, Rolex De Souza ve şimdi de Andre Dost Santos... Hasan Ali Atasoy okumak lazım...
* Ramazan geliyor... İştahımın kesildiği bugünlerde havalar sıcak da olsa zorlanmadan adapte olucaz, öyle görünüyor.
* İş arayan herkese sabır diliyorum, bu arayış küfür dağarcığını da geliştiriyor insanın, yeni küfürler ederken buluveriyor insan kendini, şapka çıkartıyor o edebi dile...
* Birincil önemi olan şeyler arka planda kalmaya başladı artık. Sırası değil belki ama insan kendisine de söz geçiremiyor. Kutay iyi bilir...

Hiç yorum yok: