Perşembe, Ağustos 20

TBL Fikstürü


5.hafta Galatasaray-Fenerbahçe maçı var. İlk yarı bizim salonumuzda. Aynı hafta Akatlar'da Beşiktaş, Efes'i konuk edecek. Bir hafta öncesinde ise Efes Pilsen, geçen sene finalde yendiği Fenerbahçe'yi konuk edecek. Yani Fenerbahçe, Ayhan Şahenk potalarında iki hafta üst üste oynayacak. Bir hafta sonra ise Efes Pilsen ile Galatasaray oynayacak. Pek bir önemi yok, Efes her türlü yener bizi. Aynı hafta Fenerbahçe ile Karşıyaka ile karşılaşacak. Bir hafta sonra (7.hafta) ise, yıllardır yenemediğimiz Karşıyaka deplasmanına gidiyoruz.

12.haftada Fenerbahçe, Beşiktaş'a konuk olacak. Türk Telekom ile Galatasaray karşılaşacak. Bir hafta sonra biz Akatlar'a gidiyoruz. 14.haftada ise Beşiktaş, Karşıyaka yolcusu. Yani 3 zorlu maç 3 hafta üstüste Beşiktaş için.

Hemen hemen her takım için geçerli. Arka arkaya Fenerbahçe, Galatasaray ve Karşıyaka ile mücadele edecekler. Belki sırf bu nedenle üst sıralar için Karşıyaka iddialı bir takım olabilir mi?

Merak ettiğim soru bu değil ama. 5.haftada nerede olacağız? Beni ilgilendiren budur.

2 yorum:

feetdeep dedi ki...

Galatasaray bu sene maçlarını Abdi İpekçi'de oynayacak diye duymuştum.Yanlış mı biliyorum acaba?

kutay dedi ki...

ben duymadım öyle bir şey, olabilir de, şubeden çok fazla bilgimiz olmuyor yaz döneminde..
derbiler için sevndirici olur, ama diğer maçlar için çiledir..
hayırlısı olsun..