Çarşamba, Ağustos 12

Almanlar


Her hafta Yılmaz Özdil'e karşı yazıyorum gibi olmasın ama (ulan daha ne olmasın öyle işte) yine usta kalemden devam ediyoruz bu hafta. Uzun uzun Yıldıray'dan bahsettiği iki yazıdan sonra şu cümleyi kullanmış Özdil: "Bugüne kadar Türkiye'ye gelip de başarısız olan Alman'ı ben hatırlamıyorum, siz hatırlıyor musunuz?"

Madem üstad sormuş, ben de cevaplıyorum. 3 büyüklerden hatırladıklarımı hemen sıralıyorum, ilaveler sizden. Andreas Wagenhaus, Robert Enke, Oliver Schaefer, Sixten Veit, Thomas Hengen, Raimond Aumann, Sigi Held, Reinhard Saftig, Michael Skibbe, Joachim Löw. Anadolu'dan Thomas Berthold der, kenara çekilirim, devamı sizden gelsin.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bence robert enke'yi cıkartmak lazım bu listeden zira
daha ilk macında 3 gol yedi diye gönderildi velhasılı
gecen sene yılın kalecisi secildi yanılmıyorsam
not galatasaraylıyım

kutay dedi ki...

enke'nin kalitesine bir şey demiyorum, aynı şekilde löw, skibbe gibi isimlere de birşey dıeymeyiz. ama tabir-i caize arkasına teneke bağlanarak gönderilmiş isimlerdir bunlar.

bombe_ekran dedi ki...

ben de katılıyorum burası türkiye..skibbeye de 3-5 sene sonra löw'e baktıgımız gibi katılamadıgımız bi şampiyonada bi takımın başında bakıcagımızı düşünüyorum..

Özgür Umut dedi ki...

Aumann'a pek fazla katılamam bence iyi bir kaleciydi...