Çarşamba, Kasım 18

Seyrantepe Hayırlı Olsun


‘’Yeni stadımızın açılışı ile birlikte, dünyada ‘ilk’ olacak bir uygulama hayata geçecek, stadyuma girişler için sadece GSBonus kullanılacak ve Galatasaray Futbol Takımı’nın kendi sahasındaki tüm maçlarına ait bilet ve kullanıcı bilgileri, temassız ödeme özelliği ile birlikte GS Bonus Card’lara yüklenecek."
Yiğit Şardan

Bu daha başlangıç diyorum. Seyrantepe olsun o zaman kombine alırım diyen arkadaşlar da önce bir Garanti Bankası'na uğrasın..

Bu arada tanıtım reklamları güzel olmuş..
Ssss Emre diyen Leo Franco, Gökhan Zan'a Buyur Canım diyen Servet bir adım öne fırlıyor. Emre Aşık bütün ağır abi imajını kaybetmiş ama yine yakışmış kaptana.

4 yorum:

peralta dedi ki...

"buyur canım" kopardı beni...

Arkhe dedi ki...

Kartsız stada girememek biraz fazla acımasız olmuş sanki..

highstanbul dedi ki...

ekonomik bir takım engel veya şartlar, dogrudan dogruya klübe kazanc ise eger kabul edilebilir diye düşünüyorum ama güzel Türkiyem şartlarında stada her maç gelmesi beklenen 30 - 40 bin taraftarını Garanti Bankası müşterisi yapmak farklı bir sponsorluk olsa gerek, bence çok yanlış ve ayıp bir uygulama ama işin aslı galatasaray beter olsun, banane.

kutay dedi ki...

bende fener beter olsun diyim de hak geçmesin...)

yazı yazdığım her yeri foruma döndürme misyonunu seviyorum...)