Perşembe, Kasım 26

Sol Ayağın Yaşattıkları


Beşiktaş'ın 21.yüzyılda İngiltere'de 2 kazandıği maç var. Biri Chelsea, diğeri Man.Utd. İki maçta 3 gol attı Beşiktaş. İkisini Londra'da Sergen, diğerini dün Tello. 3 golün de ortak özelliği, sol ayakla atılması.

Bir solak olarak eklemek istedim sadece. Yeri gelmişken Beşiktaş'ı da tebrik edelim. Ve Mustafa Denizli'yi. O da bir solak zaten

Babam Beşiktaşlıdır. Normalde Avrupa Kupası'nda Beşiktaş'ı tutmam ama dün baya destekler buldum kendimi. Babam görseydi keşke. Onla Chelsea maçını izlemiştik, baya sinirim bozulmuştu, babam da iyi dalga geçmişti. Neyse sevinmiştir adam akşam akşam zaten.

Beni yetiştiren insanların bir kısmı Beşiktaşlıdır. Beni Galatasaraylı yapan insanların çoğu da Mustafa Denizli hayranıydı. Dün hem Beşiktaş hem Denizli kazandı. Güzel oldu valla ne diyim.

Old Trafford'da United'ı yenmelerine rağmen, müthiş bir başarı kazanılmışken bile lafı GS ve FB'ye getiren yeni kuşak, (bizim kuşak) Beşiktaşlılar'ı olsa da sevindim. Eskiler için sevindim.

Tello'nun golünün fotosunu bulamadık biz de Sergen koyalım.

1 yorum:

Uğur ! dedi ki...

güzel bir anektod olmuş..