Perşembe, Kasım 12

Filmin Yeni Sahnesi


Ankaragücü tarzı bir olay yaşandı yine. Kulübün bu katoik ortamını çok seviyorum. Melih Gökçek'ten önce de sonra da aynı. Değişen birşey yok. Sürekli bir heyecan var. Futbolda daha önce görülmemiş şeyler, Ankaragücü'nde oluyor. Daha doğrusu futbolla alakası olmayan şeyler. Allah, taraftarına kolaylık versin. Gerçekten Ankaragücüne gider insanın böyle yaşamak.

Son olay Vassel. Vassel'in gelişi zaten olaydı. Gelişi olay çıkışı olay yani. Çıktığı yer ise kaldığı otel. Otelden çıkışı vermişler Vassel'e. Daha açıklayıcı bir tabirle, Vassel'i kaldığı otelden atmışlar. Ve şimdi farkediyoruz ki İngiliz milli takımında oynamış bir futbolcu Ankara'da otelde kalıyor. Bu da garip aslında ama biz bu ayrıntıyı daha yeni farkediyoruz.

Rivayete göre Vassel Ankara'nın lüks semtlerinde gezdiği villaları beğenmemiş ve otelde kalmaya başlamış. Kulüp yönetimi otelin parasını ödemeyince Bebbe ve Vassel otelden atılmış.

Bebbe tabi Türk sayılır. Türk hatta. Bir yolunu bulur, konu komşuya sığınır. Ama Vassel öyle değil. "Türkiye'ye yabancı olan Vassel'in kalacak yeri yok." diye veriyor haberi Habertürk gazetesi. Yalnız şunu atlamak lazım. Önemli olan Türkiye'ye yabancı olmak değil, Ankaragücü'ne yabancı olmak. Yoksa böyle bir olay olursa anca Ankaragücü'nde olur. Ankaragücü'ne yabancı olmasaydı bir yolunu bulurdu. Hatta tahminim, Bebbe böyle bir olay olacağını tahmin ettiğinden bir B Planına sahipti ama Vassel tabi şaşkın şu anda.

Seyirci filmden aksiyon bekliyor, heyecan bekliyor. Maç yap, puan topla. Nereye kadar. Kaptanını kadro dışı bırakmalısın, soyunma odasını kitlemelisin, hocanı rezil etmelisin, en büyük yıldızını otelden attırmalısın. Ve bunlar sadece son 3 bölümde, pardon günde, yaşanan olaylar. Arkası yarın diyip izlemeye devam ediyoruz. Ratingler tavan yaptı şu an.

Vassel otelden atılırken şunu demiş: "Buradan ciddi bir şekilde ayrılmayı düşünüyorum. Ancak kalbim buradaki taraftarlar için oynamam gerektiğini söylüyor. Bana bu kadar destek olan taraftarları yüz üstü bırakıp gitmeyi düşünemiyorum."

Bunun Ankargücü dilinde karşılığı şudur: Otelden atıldım, Gecekondu'ya sığındım.

1 yorum:

Manusal dedi ki...

Bunun adaı plansızlık projesizliktir taraftarın gözüne girme çabasıdır.Şu haberleri duyunca insanın Türk futbolundan nefret edesi geliyor.
Yinede bu durumları düzeltecek kişilerin biz olduğunu düşünüyorum İ.Melih..G.. gibi adamlara prim vermeyerek yazıyı çok beğendim takipteyim.Kolay gele...