Perşembe, Ekim 15

Biletler


Danimarka en son ne zaman Dünya Kupası'na gitti hatırlamıyorum. 1998'de vardı, sonrasını hatırlamıyorum. Olsa bile demek ki hiç renk katmamış, silik bir takım olarak kalmış. Ama Portekiz'i geçtip Play-Off'a yolladıkları için minnetarım.

İsviçre, 2006'da yenilmeden, ve hatta sanırım gol yemeden, turnuvadan elenmişti. Şimdi Afrika'da olacaklar.

Slovakya, tarihinde ilk kez Dünya Kupası görecek. Slovakya'yı yenemeyerek benim kuponumu yatıran Çekler'in gidememesine üzülmedim, Baros'un evde kalmasına üzüldüm.

Almanya, İspanya, İngiltere, İtalya, Hollanda normali gerçekleştirdiler.

Sırbistan, bence turnuvaların süpriz 3.sü sıfatına sahip olacak takımdır.

Play-Off eşleşmelerine göre bir daha konuşuruz, ama gitmesini istediğim 4 takım, Yunanistan, Bosna Hersek, İrlanda, Arshavin faktörüyle Rusya'dır.

1 yorum:

Sinan Yılmaz dedi ki...

Tofting'in hatırlayan?