Salı, Ekim 27

Tarihi Bucaspor Maçı


Bana göre Galatasaray tarihinin en önemli maçıydı. Son 10 yıldaki. Ama konuşulanlar umudumu kırdı. Sanırım yarın, gelecek hayallerimizi kaybedeceğiz.

Ankaragücü mağlubiyetinden sonra, Trabzonspor maçımız vardı. O maç için "1996'daki Sarıyer maçının kardeşi" demiştim. Araya milli maç falan girince aslında etkiler aynı şekilde görülmedi. Ama bu sefer Bucaspor maçı, Sarıyer maçının kardeşi, hatta ta kendisi.

Daha önce Fenerbahçe'ye yenildik ve ardından protestolar oldu. Olmadı da bazen. Neyse ne. Bu maç önemli. 2 gündür yazamıyorum adam akıllı. Kafamı toparlayamıyorum. İnancımı kaybetmeye başladığım zamanlar bunlar. Yazık oluyor herşeye. Bir Fenerbahçe yenilgisi bu kadar sarsmamalıydı insanları. Oysa ben baya umutla çıkmıştım o maçtan.

Zaten, ''Seyrantepe'yi yapalım da biz de onları orada yeneriz" diyen bir zihniyet var artık. Ezeli rakibi yenmek için stadyum yapıyoruz.

Başımıza gelen en güzel şey de, bir tatlı rüya olarak gelir ve geçer. Takım dışarıda abi çekilenlere kalır. Arada şampiyon oluruz, seneyi kurtarırız, arada Fenerbahçe'yi yeneriz. Bazen onlar bizi yener, bazen onlar şampiyon olur. Biz de yaşar gideriz. Uzak diyarlara yelken açma sezonun en kritik maçı, ufak dünyalara geri dönüş yolculuğuna dönüşürse böyle olacak geleceğimiz.

Ondan sonra "Boşuna çekilmedi bunca çile" diye bağırmanın bir anlamı var mı?

3 yorum:

demiycem dedi ki...

yarin o stat dolarsa, cok sey degisebilir galatasaray'da..

Sinan Yılmaz dedi ki...

Beni çok heyecanlandıran bir maç.
Rijkaard'ın neler yapacağını çok merak ediyorum. Bu yüzden yarın akşam derslere girmeyeceğim mesela.
Hadi bakalım ne olacak.

Efe dedi ki...

bucaspor

buca