Salı, Ekim 13

Bitti Be


Kombinenin tüm taksitlerini an itibariyle ödemiş bulunuyorum. Sırtımdan yük kalktı. Kombineyi almamda yardımcı olan, bana güvenen, Olcay'a teşekkür ediyorum. Hayatımda en yüklü parayı harcadığım nesne oldu bu.

Bu hafta Trabzonspor maçına gidememe durumum var ama olsun. Gidebildiğimiz kadar gidelim. Yıllardır yapmaya devam ettiğim, hayatımda değişmeyen tek şey; Sami Yen'e gitmek. Devam edebildiğim kadar gerçekleştirmek istiyorum. Bu hafta yoksak, haftaya varız. Hem zaten Trabzonspor maçı "takımı Kadıköy'e uğurlama maçı" değil. Bunun için Bükreş maçı var.

Şu ay sonunu atlatayım da, 1 senedir bekleyen ehliyetimi gidip alıyım artık.

2 yorum:

POSTER BOY NYC dedi ki...

Benim ehliyet 2 senedir bekliyor.Daha hic yakalanmadim.Aklima takilan bir sey var nette arastirdim ama bulamadim.Yeni statda kombine fiyatlari belli mi acaba sen bilirsin.

kutay dedi ki...

@caglar
yeni stadyumun kombine fiyatlarını bilmiyorum. localar vs. satılıyor, yüksek meblalara ama kombine belli değil. bitmemiş stada fiyat biçmiyorlar sanırım.
zaten kombine fiyatını yapılan transferler veya katıldığımız avrupa kupası belirleyecektir.
tahminim taban fiyat, şimdiki sami yen fiyatdır. zaten sami yen'e göre oldukça fazla para veriyoruz aslında..
***
sözün özü stadyum bitince belli olur sanıyorum.