Pazartesi, Ekim 5

Kewell

".... Harry Kewell Hagi'den sonra başımıza gelen en güzel şey vesaire zırvalıkları...". "...diğer kanada bakıyorsun Harry Kewell, sezon başından beri tek olumlu tarafı yumruğa çağırılırken adının melodisinin hoş olması..."
***
Bu yorumlar üslubunu ve yazılarını çok beğendiğim, sözlükten takip ettiğim sağlam bir Galatasaraylı olan Belgarath'a ait. Ben Galatasaray maçlarını izlemiyorum. Sezon başından beri sadece dün izledim ve sanırım izlemem bizim için daha hayırlı. Her neyse, Galatasaray'ın bol gollü galibiyetlerinde şahane asistler yapıyor, uzun mesafeli güdümlü paslar sallıyordu Kewell ve açıkçası takdirimi kazanıyordu. İyi futbolcu olmuştur onunla ilgili yorumum her zaman. Olgunluğu, Galatasaray hücumuna katkı sağlıyor sanırım. Ben sanırım diyorum 90 dakika izlemediğim için. Kutay'la konuşurken "bu şekilde giderse Hagi'yi geçebilir" e benzer bir yorum yapmıştı Kutay da Beşiktaş maçında Baros'a indirdiği topu beğendiğimi söyledikten sonra. Eğer yanlışsa tekzip eder ama Hagi ile kıyaslayıp Kewell'a benzer bir paye verdiğine eminim.
***
O kadar da değil muhakkak ama bunun bir ortası vardır sanırım. Kewell dökülüyor mu yoksa mükemmel mi oynuyor?

3 yorum:

kutay dedi ki...

şöyle bir yanlışı düzeltmem lazım, ben şunu dedim, böyle devam ederse 4 sene sonra onu Hagi ile kıyaslarım ve herhalde benim için Hagi'yi geçer dedim.
ama bu benim kanaatimdir, benim içindir, yoksa gs taraftarının genelinin hagi'yi nasıl sevdiğini çok iyi biliyorum..

umutation! dedi ki...

bu aralar takım sisteme uygun olmadığı için kendini gösteremiyor. böyle mahalle maçı oynar gibi oynayınca zaten kendini gösterenler dribbling adamları olur, onlar da keita ve arda.

takım sisteme sadıkken attırdığı sistem golleri, tek pasları, kornerden yazdığı kafa golleri ve adamlığı yeter de artar yoksa...

kewell'ın taraftardan aldığı destek gs'nin düzelmesiyle paralel olarak artacak diyebilirim hocam.

Ocakçıyan dedi ki...

umutation

çok iyimsersiniz kewel kalkmıyo ki... :)