Cuma, Ekim 30

Sensiz Olmaz


Galatasaray - Sivasspor maçı benim ilgimi yüzde 30 oranda kaybetti. Rakip takımın yedek kulübesinde antipatı kralı olmayınca, maça özel bir hazırlanma hissedemiyorum. Keşke kalsaymış ama. Onun varlığı herkesin maça konsantre olmasına neden olurdu. Sami Yen'de olası bir sessizlik yaşanmazdı. Bu maç yaşanır mı gerçi bilmiyorum, tahmin sadece.

Bu arada Bülent Uygun da kendine yeni bir takım bulmuş. Oyunu baştan kuruyor. Futbol emekçisi şimdi de Nilüferspor'da. Hedefi takımı alıp Şampiyonlar Ligi finaline çıkartmaktır herhalde. FM 2010 çıksın diye beklemeyenler var bu dünyada.

1 yorum:

highstanbul dedi ki...

son paragrafın, fm 2010 olayında altıma sıçtım... çok yakın ortak bir arkadaşımınızın yanlış hatırlamıyorsam 2006 veya 2007de, malatyaspor'a, malatyaya cl kupasını getirmesi... gerçekten müthiş bir yorum, ayrıcaaa..... bu maça ilgi/antipati oranında aynen bende senin gibi düşünüyorum hatta hissediyorum.. yüzde 30 mu bilmem ama, asker bülent öyle yada böyle ilgi çekiyordu be kardeşim.