Çarşamba, Ekim 14

Okur yorumları

Melih Gökçek'in Fatih Terim'e Ankaragücü teknik direktörlüğü için teklifte bulunduğu yazıldı bugün Milliyet'te... Hatta açık çek vermiş, iki tane benzin istasyonu teklif etmiş. Melih Gökçek'in yalanlamasına gerek yok bu teklifin hayal ürünü olduğunu anlamak için ama sağolsun yalanlamış. Bir kere Ankaragücü başkanı ben değilim demiş. Her neyse konumuz o değil. Benim asıl dikkatimi çeken haberin altındaki okur yorumları oldu. Biraz değinmekte fayda görüyorum.
***
Benim bildiğim bu kadar karizmaya sahip Terim ya gs de çalışır ya da başka bir ülkede. İlk yorumumuz bu. Fatih Terim'i seven sayan bir Galatasaray taraftarının yorumu. Saygı duymak lazım, 1996-2000 arası 6-7 yaşlarında olduğunu tahmin ediyorum. Kesin a.gücünü küme düşürür ve futboldan anlamadığı ortaya çıkar terimin. Bu da muhtemelen Fatih Terim'den salyalar saçarak nefret eden bir Fenerbahçeli'nin yorumu, Beşiktaşlı da olabilir. Sen Fatih Terim'i gene sevme ama enerjini de harcama böyle diyorum. Şaka şaka, niye sevmesin Fatih Terim'i... Kendini ispatlamak için risk alıp kabul edebilir. En makul yorum bu. Ama bu kadar da risk almaz artık Fatih Terim. Tamam bir Ankaragücü geçmişi var ama İtalya'da çalışmak istediğini de yedi düvel biliyor. "Ankara" için en iyisi... Bu yorumun sahibi çok merak ediyorum. Sanki yerel seçimler olacak da Fatih Terim de belediye başkan adayı. Ankaragücü de bari... DÜŞMEDİ HERALDE FATİH HOCA SAÇMALAMAYIN!!! Bu da yine Galatasaraylı bir babanın, Galatasaray'ın seri şampiyonluklarını gördüğü yıllarda büyüyen kızına ait olabilir. Büyük harflerden belli, anladım ben. Ve işte duyarlı vatandaş yorumu: melih gökçek bu değirmenin suyu nereden geliyor? Bırakmış Fatih Terim'i falan adamın aklı o iki benzin istasyonunda...

2 yorum:

Sinan Yılmaz dedi ki...

Hahah benden çalmış lan Milliyet :D

Pamukk dedi ki...

Mustafa Denizli milli takıma, Fatih Terim Beşiktaşa. senaryoyu ben yazdım. :D